Att fylla 25.

Att fylla 25.
 
Det är en milstolpe,
NU BLIR DU VERKLIGEN INTE YNGRE!! 
 
 
 
Jag hade seriöst lite kris innan där. Haha JA det är fan läskigt att bli äldre nu. Snart är jag 30 liksom!!
Haha min sambo fyller 31 iår, åh herre. 
 
Nä men det har släppt nu. Helt ok med min ålder. Bra där.
 
Hade en underbar födelsedag..... fick gå i -17 snöstorm till BVC och Tandläkaren med mina barn. 
Underbar födelsedag som sagt.
 
.. men vi avslutade det med varm choklad och mini marsmallows. Perfekt. 
 
Fick ju sen en glad överraskning torsdag kväll, då min kära sambo kom hem med bara favorit saker.
Han själv och det här...
 
Söt blomma, Morgan och mitt favorit godis. Lycka är att ha en man som han :) 
 
Och så får jag inte glömma, den bästa.. en Grammofon!! Dock utan stenkakor, men det ska jag fynda på Loppis. Hihi så glad jag blev. Vet nu också att den faktiskt fungerar, då min fader var förbi med några stenkakor så vi provade grammofonen. Härligt!
Det ska spelas Jazz nu för fulla muggar.... ska bara hitta stenkakorna först ;) 
 
 
Men som pricken över iet, så blev jag sjuk sista dagarna den här veckan. Usch, det var ingen hit. Så hemkomsten utav min sambo, var så himla bra just då! 
 

Men även fast vi var sjuka nästan allihopa, så hann vi åka lite pulka ute hos mina föräldrar. Det var ju nästan ett måste. Nu när det ändå finns snö ute. Ja, jag hatar snön, men för mina barn... så roar jag mig gärna i backen med dom. Haha 
 
Nä det har varit en riktigt bra vecka! Drog och bada idag också tilsammans med min farmor och Miranda och hennes två kusiner. 
 
Och jag är så frustrerad.. om man nu kan kalla det så i detta skede... JAG begriper verkligen inte mig på henne. 
Hur vi två kan vara så mycket släkt med varann. Alltså.. ah vad fan. 
Hemskt hemskt beteende. 
 
Usch!
 
Jag hoppas verkligen att du en dag står där utan ett piss! DÅ kanske du lär dig en läxa om hur man beter sig som människa! 
 
Alltså, man kan inte bete sig hur som helst. Man gör bara inte så. 
Karma.
 
What goes around comes around. 
 
Det är tragiskt. Att någon så gammal, ändå beter sig som 16. Skrämmande! 
Vissa människor växer helt enkelt aldrig upp. 
 
.... och så är du otacksam också!! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback