Hårprodukter

Hej hej! 

Det här med hårprodukter, är ju en stor djungel. Jag har provat det mesta.. Men då ska jag även tillägga att jag väldigt sällan gör något med mitt hår. Det enda jag gör (som sliter) är väl blekning. Jag slingar ju mitt hår några gånger om året. Platta, nej. Fönar, ja. Använder värmeskydd, nej. Hårinpackning, ja. Så mitt hår , med andra ord, är kanske inte så himla förstört. Får ofta beröm hos frisören att jag har fint hår.

Nog om det. 

Var på Bellbox (som numera är Lyko) förra veckan. Och bad om ett bra schampoo och balsam till mitt hår. 
Hade nyligen läst om PALETT, Maria nila. En rosa flaska. Men jag hade liksom läst både bra och dåligt om det. Jag var ialf. Ute efter något som kan få mitt hår mjukt och glansigt. För alla vet ju hur fult och matt ett blekt hår blir. Och det är det jag hatar med blonderat hår!! Bokstavligen. Det är så tråkigt och fult. SÅ, hon rekommenderade mig då INTE den rosa flaskan. Nej nej. Det skulle bli torrt. Raka motsatsen till det jag ville ha. Hon sa att jag istället ska ta den gröna flaskan, som heter SOFT. 
Köpte allt, schampoo balsam och hårinpackning . 

Tvättade håret idag med det och ja, för första gången (av rekommendationer) så blev det som utlovats. 
Mjukt, glansigt och helt underbart!

Nu har ju jag bara testat den här serien en gång. Men egentligen, hur många gånger funkar det för första gången? Typ aldrig. Så det här tror jag på. Det här kommer jag fortsätta med. 

Haha det är så mjukt. Vill bara pilla med det hela tiden. 

Så till alla er, som har blonderat torrt hår. Långt och tjockt. Som jag. 

Rekommenderar jag att ni testar Maria Nila. Soft. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback