Skönt med ensamhet.

Idag är första dagen på länge, som jag är helt ensam. Och det är sjukt skönt och avslappnande. Allt går i hundranitti här hemma annars. 

Sitter just nu i soffan framför tvn och äter macka och dricker kaffe. Har precis tränat. Gått upp lite i tempo idag. Har ju vilat annars en längre tid. Men nu mjukstartar jag. Yoga funkar alltid. Du bestämmer ju själv tempot och hur mycket du vill ta i . (Så funkar det väl med all träning) men jag gillar yoga och kommer aldrig sluta. Det är både svettigt och avslappnande liksom. Perfekt tycker jag. För jag är inte ute efter muskler, jag vill bara hålla igång. Jag mår som bäst efter ett yoga pass. Det är nästan lika härligt som och äta glass ;)  .. Vilketsom, du blir beroende. Jag har hållit på med yoga sedan -09.  

Nu ska jag äta vidare.. Hej svejs! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback