"Jag älskade att skriva.."

Spontant IBLAND så loggar jag faktiskt in här, på min blogg, som typ håller på att damma igen. Ibland och ibland, insåg nu att det snart har gått ett helt år sedan jag skrev något alls. Så jag kanske har gluttat in här 3 gånger då..
 
Men det jag mest blev förvånad över är att det är sååå många som läser den?! 
Kul faktiskt, då har det väl hjälpt någon med tidsfördriv :) 
 
Förr, så älskade jag att skriva. Vet inte varför jag inte skriver längre. Tappat intresse? Mindre kreativ?
 
Kreativiteten VET jag, har packat och stuckit, jag möblerar knappt om hemma längre!!
Jag vet, helt skrämmande sjukt. För jag föddes nog för att just, möblera. Hahaha
 
Nu är det ett nytt år ialf. 
 
Mitt år slutade dåligt. 
 
Men med det dåliga slutet, lärde jag mig någonting. Någonting jag kommer ha med mig hela livet, och tänker ha i mitt minne. Inte glömma bort. Hur ont det kan göra.
 
"Du ska aldrig hålla något inom dig, även om det är Hat eller Kärlek, så ska du öppna dig. För du vet inte vilken dag det blir, då du står där och ångrar att du inte sa eller gjorde mer." 
 
Så, till er som läser. Läs och ta in . Ett råd bara. 
 
 
Bjussar på en bild ifrån min Jul med min familj.
 
 
fler bilder kan jag bara inte lägga upp, vi är INTE en normal familj .
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback