Happy birthday dad.

Idag skulle du ha fyllt 54 år. 
herregud, det är inte ens gammalt och ändå fick du aldrig uppleva den här dagen.
På ett sätt så har du nu stannat i tiden och kommer aldrig åldras...
det där lät inte lika bra nu när jag fick det till ord på datorn.
 
Nej, du är inte här idag pappa för och fira din födelsedag.
Du lämnade oss allt för tidigt. Det är det som gör ondast, att vi inte fick mer tid.
För dom som vet, så hade vi allt annat än tid för oss. 
Och nu när tiden är slut, så ville man ha mer. 
vet inte ens vad jag skriver så jag slutar.
 
Min pappa fyller år idag.
Grattis.
 
Som Miranda sa imorse "Han har säkert kalas där uppe" .
Det hoppas jag att du har. Ett riktigt stort kalas.
Med kära vänner och familj som också är där uppe med dig. 
 
Vi saknar dig. 
Det är så ofattbart tomt utan dig. För du fanns ALLTID , även om det inte var hos mig varje dag så fanns du alltid någonstans. Och man visste att vi ialf. kunde ses ibland, och då var det som igår.
 
Det får vi aldrig tillbaka. För vi kommer aldrig att ses igen. 
Inte nu ialf. 
 
För alltid i mitt hjärta och i blod. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback