Pappas solglasögon.

Jag har ju tidigare skrivit om min pappas bortgång och att det enda som jag egentligen önskade att få ha efter honom, var hans solglasögon. Han samlade ju på dom. 
Ett par som han hade, var ett par gamla Ray Ban . Riktigt gammal modell. Dom ville jag ju verkligen bevara. 
Dom var lite egen konstruerade :) 
Så jag kunde inte ha dom. 

Men, förra veckan, så lämnade jag in dom på Synsam. Fick dom putsade och nya plast mojänger som man har bakom öronen liksom? Vad det nu heter. 
Och böjda så att jag kan ha dom. 

Nu är dom som nya igen. 

Pappa, jag ska vårda dom väl och använda dom flitigt. Det är trots allt, det enda jag har efter dig. Som jag känner med hjärtat. För det var du, solglasögon, kam i bakfickan och lång hästsvans. Det var du. ❤️ 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback