.... men jag saknade en.

Ja, igår var det min födelsedag.
Ett år närmare 30...
 
 
Usch. 
 
Tack vare att man har Facebook så får man ju tuuuusentals Grattis önskningar. Innan internet fick man ju Grattis kort på Posten liksom haha ... dock ej Tusentals. 
 
Så Tack för det. 
 
 
Men, varje år så fick jag alltid ett Grattis som stack ut ur mängden. Det kunde stå saker som 
"Grattis ungen min... idag har jag städat och dödat en råtta som jag hållt koll på hela natten"
Och sen kunde det stå allt annat möjligt. Blandat liksom. 
 
Jag både suckade, rynkade på ögonbrynet, skrattade och blev glad varje gång du skrev. 
 
Iår fick jag inget sådant Grattis, som stack ut ... 
men så kommer det att vara resten utav mitt liv.
För du finns ej mer. Inte i denna värld.
 
 
Och jag saknar det ....... 
 
   Pappa.
 
 
 
 
 


Man vet ju vem både du och Miranda fått sina drag ifrån <3

2016-04-15 // 03:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback