Sol sol och ännu mera sol!!!

Bokstavligen SKIT varmt ute idag. Det gör mig jätte glad. För det har varit så trist väder rätt länge nu så den här värmande solen (två dagar i rad) var väl kommen :) 

Man blir ju så deppig av grå väder. 
Ialf. Har jag varit inne i en Depp period. Men det kan ju bero på andra saker också. 

Men just idag, är jag glad. 

Gjorde köttfärslimpa idag och åt ute med barnen. Så himla skönt och äta ute då! 

Längtar tills vi köper staket och insynsskydd . För alltså, det är sån insyn här hemma att jag ALDRIG skulle kunna ligga lite halv naken utan att känna mig obekväm! Så illa är det. Har dessvärre ingen solsäng heller då vi kastat lite gamla utemöbler så... Ja, längtar tills vi sätter igång med det. Vill ha mys pys här ute på gården. Och så för lilla Tila, staket så att hon kan gå gå lös här hemma. 

Ska se i veckan om jag kan få pappas solglasögon "lagade" i veckan. Vill verkligen använda dom. Dom är ju lite egen konstruerade efter hans huvud haha så dom sitter inte så bra på mig.. Pappas Bay Ran 😜 😎 . 








Kul att du fick tag i solglasögonen till slut

Svar: Tack. Solglasögonen betyder mycket för mig.
Beatrice Nyström

2015-04-21 // 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback