Pillertrillaren.

Jahopp. Då ska jag vara en pillertrillare nudå i ett paaar veckor. 

Får se hur det ska bli. 
Dåligt eller bra. 

Hoppas för fan på bra :( 

Usch för hur jag grät igår... Ja, jag grät. 

Längtar efter min Karl, blir ju extra jobbigt när jag inte har någon här hemma som kan krama på mig när jag blir ledsen. 

Blödigt det lät. Men så är det ju ibland. Vi med sambos, man saknar honom och vill bara ha honom nära. 

Hoppas bara han kommer hem imorgon. Annars blir det fredag :( 

Varit en sån energi drivande halv vecka. Sjuka barn, ja.. Linus har nu fått feber. Så det är en värsta sjuk atmosfär bomb!! Här hemma. Stackars mina barn. Miranda har ju hemskaste hostan, så jobbigt att höra henne hosta så och jag inget kan göra...  

Jaja, god natt. :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback