Skit bingo...

Jag och Miranda har precis spelat Bingolotto.. utan vinst. :(
Undrar hur länge man ska spela för att vinna eller komma fram i telefonen?
Haha en, han hade spelat sen LOKET, och det var första gången han kom fram idag. På 22 år.
Ja, man vet vad man har att vänta ialf.
 
Jag kommer kanske fram då när jag är närmare 50 år gammal.
Då hoppas jag på en resa eller värsta pensionen, i vinst!
 
I Fredags hämtade jag ut mitt KÖRKORT på posten!! 
Jag körde dit... kom på mig själv när jag skulle ur bilen, jag hade inget bälte. Bra...
 
 
Är så himla glad. Äntligen har jag körkort. Inte för att det tog så lång tid (sen jag började) men vadå.
Bättre sent än aldrig. 
 
Lycka är .... körkort. Körkort är... frihet. 
 
Så var ska jag åka med min frihet då?.... Solariumet. Haha 
 
Linus får ialf. inte köra ute i trafiken . Inte förns han slutar dricka.
 
Linus, dont drink and drive.
 
 
 
Miranda spenderade lördagen med hennes farmor och farfar. Dom hade bakat peppar kakor och dom hade shoppat kläder och dom hade pysslat.
Så glad för det hon kom hem med. Fina kläder, goda kakor och så himla fina bakelser dom målat. Till mig och Jonas. Och godis som hon delade snällt med Moa.
 
Världens goaste tjej har jag. 
 
 
Nej nu ska jag glor runt lite på webben. Snart julbord. Måste ha en ny topp. Och boka tid för fransförlängning. Så himla sugen på att testa det. Frisören är bokad ;) 
 
Hej svejs!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback