BB cream tips!

Jag ska börja med att skriva att jag har noll erfarenhet av BB cream foundations.
Aldrig haft någon.
Bara provat en... och det är den här.
 
Aquasource BB Cream   
 
Klicka på länken så kommer ni till kicks.se
 
Jo, jag handlar ju lite då och då grejjer ifrån kicks. Och ofta får man ju prover på typ parfymer och sånt där. Små prover smått och gott.
 
Och senaste nu så fick jag prov på en parfym (inte luktat på den ännu) och en BB Cream.
 
 
 
Man har ju sett en raaaaaaaaaaaaaaaaaad många BB creams på tvn, reklam. Men det har aldrig liksom fångat upp mitt intresse så därför har jag aldrig provat någon. Jag är inget fan utav flytade anywho.
 
Men skit i det nu!
 
För den här var uuuunderbar!!!
 
 
Prova den!!!  Jag fick ju bara en sample så jag bara måste köpa den. 
 
Jag fick sån himla snygg lyster i ansiktet och den matchade min ton perfekt. Nu har ju jag stekt i solen och fått färg i ansiktet... så är man blek blir nog den här för mörk. Såg på kicks att det bara fanns två nyanser så det är nog lite minus att det inte finns en ljusare.
 
Men den här satt som handsken på handen. Såg riktigt snygg och fräsch ut. 
Jag kanske är fjantig som hoppar och studsar för en foundation men alltså, jag avskyr flytande smink. Det är kletigt och man ser såå himla sminkad ut.. Blänker och det veckar sig och nej, fy fan!
 
Så det är en av anledningar och den stora, som jag bara använder puder foundation.
 
Och jag har ju lite problem hy. Så den här var verkligen toppen!
 
Är man nyfiken på BB Creams så kan jag ialf. rekomendera att gå och prova den här. Det är ju bara att traska in på kicks tex. och fråga om att få den provad i ansiktet.
 
Haha jag hänvisar till kicks då jag själv tycker dom är så bra. Personalen . Ialf. här i örebro.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback