Yooga

 
Heeej!!
 
Idag tänker jag visa er vad yoga kan få dig att göra...
 
 
 
 
...aand
 
 
Coolt va! jaja kanske inte hyper coolt men ni skulle se mig live. Ibland fastnar jag.. och det är ju inte coolt men det är nog fan kul och se.
 
Nej , jag har haft en såå lång dag att jag kräks. Jag har en sjuk liten son här hemma som inte vill sova om nätterna. Så två nätter har jag och linus varit sömnlösa och hoppas inte på en tredje nu inatt , så därav mina mongo ideer på bild för er att se, så jag är väl övertrött.
 
Han har nästan 39 graders feber stackarn. Hostar och snoret bara rinner ur lille näsan.
Önskar såå att han får sova inatt, han behöver det. Så jag håller tummarna. ... dessutom behöver mamma också få soova! 
 
Jag lever dock ändå inte bara på kaffe "kors i taket" jag äter faktiskt också, men det är väl för att jag tränar nu igen. Blir verkligen vrål hungrig när jag tränar, det blir väl alla såklart, men jag länsar verkligen kylskåpet.
 
Jonas kom hem igår ialf. det var skönt. Jag hatar verkligen att han är borta så mycket nu, så jag är glad att han bestämt sig för att komma hem en dag i veckan, även fast han går upp 3 på natten för att åka till jobbet sen. Och inatt haha, ja herregud. Det var faktiskt inte bara linus som höll en vaken... nej, det gjorde kära älsklingen också. Suuuuck!! Han snarkar så himla mycket nu förtiden att det verkligen ibland går mig på nerverna.
JAG KAN INTE SOVA.
Men det var tur att han ialf. kunde sova när jag och linus var vakna. Jaja, jag är ialf. glad att han kom hem och mös med oss.
 
Fy vad trött jag är .. jag ska bege mig till sängen nu, glo på greys och sen döö och hoppas vakna tidigast 6 imorgon bitti.
 
Ha en god sömn alla! Herrå.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback