Trött tjej.

Hej hej! 
 
Jag är idag en mycket mycket trött tjej. Min kära son vill helst vara vaken 24 timmar om dygnet, men jag har fått honom att trappa ner till 12 .... ... 
 
 
 
MEN jag sitter nu äntligen i sängen och ska titta på greys samtidigt som jag ska smörja in kroppen med Nivea Soft. Det är soft. Softiiiisch .
Miranda åkte till sin fader idag.. meen hon kommer ju på söndag igen, så behöver inte sakna länge.
 
Jonas kommer hem torsdag. SWEEET! 
och på fredag ska jag äntligen till min kära frisör, efter att inte ha haft dejt på 3 månader nu!!
 
Jag måste erkänna att jag ibland är sååå sugen på att färga håret mörkt, så som jag alltid har haft. Jag var så himla snygg i det... uper snygg! Man kan ju stirra sig blindt på gamla bilder ifrån förr. oh my gooosh liksom vilken brud! hahaha nä men jag älskade mitt fina underbara helt perfekta hår som aldrig blev slitet eller behövdes klippas, det var perfekt året om! 
 
Men en gång i livet måste man få vara blond. Och jag har fått till det precis som jag ville, så nej jag tänker behålla det blonda. Man har alltid dåliga dagar.... men det kan inte en hårfärg ändra på.
 
 
... dock ogillar jag färgat blondt hår, med gula toner ni vet, sönder blonderat hår. Platina blondt. Blondt som bara skriker att "hej jag har färgat håret blondt"  . 
 
Tycker att, vill man bli blond... mellan blond.. ljusare. Gör en tjänst mot ditt sköra hår och gå till frisören. Vill man inte gå till frisören för att det är "dyrt" ja, .. vad är mer värt, förstört hår eller vårdat hår?
 
Man tjänar på det i längden .. 
 
Jag för övrigt kör frisörs style! Surfa comhem style ... haha frisör style. oh ..oh. Och jag bara älskar resultatena efter varje gång jag varit där. Stooor skillnad på och färga håret hemma (har gjort det en gång)  som oftast slutar i katastrof och du drar iväg fort som fan och köper en mörk hårfärg. 
 
Alltså, ditt hår är värt mer än så... Spendera dina pengar bra!
 
För jag har fått höra nästan varje gång när jag berättat att jag går till frisören och får mitt hår gjort och vad det kostar osv. varje min är typ den här ...
 
 
Men tro mig, du sparar både tid, stress och energi på att gå till frisören än att göra det själv hemma.
Orka stressa med att färga och färga håret tills det tillslut är så förstört att du sen inget kan göra utan att det faller av. Och hur kul var det då liksom ... då önska du hellre nog att du gick till frissan. Eller hur 
 
 
Men det här tjatet nu om hår och färga håret ljust, ja just det, gäller bara er som vill ha håret ljusare.
Mörkt? Då gåre ju bra med hårtoning bara.
 
 
värsta inlägget det blev nu då, jag skulle bara typ skriva tre rader och sen glo på greys och sova..
 
 
God natt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback