Hej härliga shopping!!

Idag har vi unnat oss med good shopping och skräp mat! GÖÖÖTT!!
 
Planen var att handla barn kläder...
 
.. ja, det blev faktiskt bara barn saker.
 
okej, en tröja fick mamma.
Skapligt snygg för att vara nedsatt till 149 kr på Vila.
 
(Pappa fick också sig två tröjor, med dom fotar vi inte)
 
Och så hittade vi snygga barnkläder (efter att ha rannsakat ALLA barn avdelningar) man vågar ju inte köpa vad som helst längre, utan min dotters medgivande.
 
 
Såå himla söt! Är så överlycklig att hon ville ha den. Hade den funnits i min storlek hade jag banne mig köpt en jag med.
Sen bidde det ett par tights i turkos färg och ett matchande hår band. Så söt.
 
Och det här fick Linus.
 
Snyggt till lill snyggingen!! 
 
Kepsen är helt perfekt på honom! Looove it.
 
Det var ju sol och hur fint väder som helst idag. Men lilleman har feber.. sjuk, igen. Så himla trist! Tycker så mycket synd om honom som ska behöva vara sjuk såhär ofta (för det har han varit) och utan att man kan liksom göra något. Det ska ju gärna bara löpa ut. Ingen host medicin eller nånting extra lindrande. Bara alvedon till kraken.    
 
Han sov ingenting i natt. Klockan 5 imorse så gav jag upp. Tog upp honom, bytte blöja då han var ner kissad (varit det nu i två dagar) och sen gav han lite vatten och sedan kröp jag ner i sängen med honom. Sen gick det en timma och han tvär slockna. Så jag tänkte försöka sova jag med men då hörde jag Miranda så det gick inte så bra. Gick upp och grejja med frukost till henne samtidigt som jag höll koll på lilleman. Våran säng är ju så hög så det är ju olustigt att låta han sova i våran säng, men idag var ett undantag. Han behövde ju sova kraken.
 
Men en timma fick han sova ialf. sen vaknade han pigg och glad. Och det blev en visit till Marieberg då. Köpa lite alvedon på apoteket också. Så han kanske kan få sova nu inatt. Och även jag för den delen.
 
 
Nej, nu ska jag göra mig iordning för sängen. God natt allihopa!
 
 
Haha simon och Miranda fick varsinn. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback