Good evening folks!

Veckan som varit.
 
Ja, vad hände i veckan?
 
Vi tapetsera .
 
 
Första våden uppe, woho! 
 
 
Och .. såhär blev det.
 
 
Är så himla nöjd. Min "man" kan.
 
Prydde hemmet även med en ny spegel .
 
Ja, det var det roliga. Sen har det ju faktiskt varit himla fint väder, och varmt!! Så jag tog barn och hund ut på sköna promenader i veckan. 
 
Behövde inte ens hjälpa till med och klä på dom, det fixa dom själva haha 
 
Linus åt pannkaka för första gången. Mumms !
 
Han kan föresten stå nu med hjälp av att hålla i saker såklart. Jisses om man har full rulle nu efter den lille ganstern. Hej och hå. Yoga behövs nästan inte.
 
Prydde våran vägg med en såndär text decal. (första gången nånsin)
Blev bra tycker jag. Texten är så oss.
 
 
 
Och där var jag .
 
Och här är blommor som jag fick när jonas kom hem i Fredags. 
 
 
 
nej nu avrundar jag ... herrå! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback