Worst month .. ever.

Visst är det härligt när allt går vägen. Precis som det ska. Just as planned.
 
Den här månaden har verkligen tagit hem priset för en utav mina sämsta månader.
 
Den har bara varit full med sjuka pina och PEST! Plus att jonas har fått skippa jobbet och förlora pengar. Och pengar behövs till tex. läkemedel för att bli frisk. Därav mindre pengar än vanligt och så då ännu mindre pengar sen när lönen kommer. Det är en sjuk värld vi lever i . Allt ska kosta pengar, vare sig vi är sjuka eller inte.
 
Snacka om att gå totalt i back när man är sjuk. Haha jag vill inte ens tänka på hur familjerna har som dom där som har typ 10 ungar. När dom blir sjuka. Hur gör dom då liksom? 
 
Alltså, ingenting är ju omöjligt. Man får ju kämpa sig igenom varje situation i livet för att överleva. Så det är klart det går, men det är fan inte lätt. Lider verkligen med dom som har stor familj och alla blir sjuka. 
 
Det borde vara en tankeställare till er simulanta som är för bekväma med det bekväma. 
 
Simulant kanske va fel ordval, men jag riktar det åt bekväma personer som kanske är för lata för att tex. ta busen till jobbet i rusningstrafik, bara för att typ bilen är trasig och känner sig lite "krasslig". Just saying.
 
Life can be so much harder than that. 
 
 
Ja jag har ialf. en piss dag idag. Haft en piss månad! Vill bara att det ska ta slut och bli bra igen!!!
Det blir aldrig som planerat, ett felsteg, och du får betala för det.
 
another word is, BAD KARMA. 
   
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback