Skönhet. Prio 1.

Jag har bokstavligen legat "död" i soffan här hemma sen ca två veckor tillbaka nu. Jag har mått ur kasst.
Jag har både varit juk och så gick jag igenom en annan jobbig "sjukdom" .
 
 
Men nu är Bea FIT FOR FIGHT igen. Och de känns som rosor doftar... Underbart!
 
Yogan ska jag på direkt imorn bitti som i vanlig ordning. Jag som kände mig så fit och slimmad.. så blir man liggandes i två veckor, det känns ju rentutav för jäkligt.
 
Men sån är jag. När jag väl blir sjuk, vilket jag i vanligafall SÄLLAN är, då åker jag på sjuka så det smäller om det.
 
Så min käraste Jonas fick bli hemma två veckor på raken nästan. Han hann jobba två dagar, sen fick han åka hem till oss igen. Och han har verkligen tagit hand om allt här hemma. Så stolt över honom. 
 
 
Och så lilleman då, Linus. Han är snart 7 månader gammal. Och han kan nu äta MAT , han åt ju gärna bara mosad banan och päron, vägrade äta vanlig mat. Men nu äter han för fulla munnar. Så stolt. 
 
Och så kan den lille herren krypa. Inte riktigt riktigt krypa. Men han tar sig dit han vill och kryper med knäna och har säl tekniken. Gullungen. Han vill ju gärna ställa sig upp också. Men från att stå på bakbenen .. men sen då? Nej, det har han inte riktigt listat ut ännu. Men fort går det. Får verkligen hålla koll nu på vart han är och vad han gör för bus.
Vi har även fått sat sängen på lägsta nu, så han inte ska ta tag och välta ur sängen.
 
Vill inte vara med om att ha något barn på sjukhuset, ALDRIG NÅGONSIN!
Har blivit traumatiserad så det räcker så , tack.
 
Ja, då blir det nu en hel vecka jag och barnen, Jonas kommer hem Fredag. 
 
Han åkte för en stund sedan. Men nu är jag frisk och mår prima skinka. 
Så... på återseende då.
 
Slänger väl in ett till inlägg ikväll också, om mitt besök på Skönhetscompaniet. 
herrå.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback