Produkter jag tycker är bra.

Först tänker jag visa tre olika torr schampon, bra och dåliga.
 
 
Batiste Torrschampo. Som ni ser finns det ju en hel del, så jag har inte provat alla.
Eftersom jag är blond så är det ju såklart självklart att jag provade den för oss blondiner först
(då den rekomenderas av många blondiner)
 
Och jag måste säga att den är toppen! Det jag gillar med den är att den ger ut färgstänk, så att man har utväxt, gör att den inte blir lika synlig. 
Love it!
 
 
Lee stafford dry shampoo ..(glömde dom att rätta till stavningen?)
Ja, det här torroset (torrschampo) var det första jag köpte i torr väg. Och eftersom jag var brunett då så köpte jag den mörka. Och jag kände typ såhär... hur kunde jag leva utan den här underbara skapelsen.. och ja, eftersom det även är färgstänk i den så var den som grädden på moset för mitt hår. Den var perfekt! Det blev ap snyggt varje gång jag spraya den i hårbotten. Snyggt!
 
Men, sen ska ni veta att det här torroset... stinker starkt utav h-vete! Alltså jag varnar, den är så stark att man får kemikal smak i munnen. Det är helt 100% ärligt och sant. Den är bra, men den väljs tyvär bort pga. den hemska stanken. Gå och smaka kemikaler i munnen, inge vidare. Dessutom märks ju doften utav folk i din närhet, och det är ingen positiv uppmärksamhet.
 
Schwarzkopf got2b rockin`it.  
Den här är toppen på alla sätt och vis! Dock tycker jag att den tar slut väldigt fort, jämfört med lee stafford tex. Men den här luktar inte lika illa och den gör det den ska liksom.
Den kan jag rekomendera till alla.
 
 ....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback