Kan personligen rekommendera.

Nu när jag använt denna produkt i några månaderså kan jag äntligen säga med gott samvete,
att den verkligen är toppen! 
 
 
AKNICARE, som märket heter. Och som ni ser själva, så finns det en hel del.
Jag använder dock bara två av dessa.
Och det är:
 
Aknicare Cream
Aknicare Cleanser
 
Men det finns också en som tar bort smink bra. Den ska jag köpa. För jag använder ibland consealer och just cleansern tycker inte jag tar bort det så bra. Men sen är ju cleansern till för att just tvätta rent huden i övrigt. Inte smink.
 
Så till alla er som har en besvärlig hud typ (som jag) så tycker jag att ni ska ge denna en sista chans. Jag har haft en heeeeel del olika produkter. Till och med proactive. 
 
Och jag har inget bra och säga om proactive AT ALL! Skit. Den förvärrade bara.
 
Cleansern, är ju rengöring. Den använder du morgon och kväll. För bästa resultat så tvättar jag alltid två gånger direkt. Andra gången låter jag det sitta i en stund.
 
Cream, den är ju återfuktande, en dag kräm typ. Den kan du ha både som natt kräm och dag kräm. Den kan smörjas in flera gånger på dagen om man vill det. (det vill man i början)
 
För en sak ska ni veta, denna torkar ut huden väldigt mycket. Och så kan man få oinbjudna besökare i ansiktet, men det gäller dom 5 första veckorna, sen ska det vara i takt.
 
Detta blev ju jag rekomenderad när jag besökte SkönhetsCompaniet ,örebro.  Och jag ångrar det inte för en sekund. Jag har ju inte massa finnar i ansiktet, jag har mest gamla ärr och så blommar det ju upp en eller två vid hakan, sidan av hakan och kinden. Det fick jag veta att det beror på pormaskar som blir infekterade och blommar upp och blir röda. Så när jag var på skönhetscompaniet, blev jag ju torterad! haha nä men hon klämde bort en massa por maskar och gjorde rent med en massa olika saker, lugnande masker som var kalla och varma. Lukta super gott. Och massage på det efteråt... kommer inte ihåg vad den grejjen hette men tror det var nåt med power treat. 
 
Underbart var det ialf. Även fast hon klämde en del i ansiktet på mig. 
 
och en sak till... ha en bra scrub hemma. Inte för grov, den ska vara lagom kornig. Inte för hård. Och använd den max 2 gånger i veckan. Jag använder Garnier. En blå vit och röd tub som finns att köpa på ica maxi tex. för typ 60 kr. Den är ganska grov, men jag gillar den. Och den använder jag en till två gånger i veckan. 
 
 
Jag rekommenderar verkligen aknicare till dig som har problemhy.
 
 
Här hittar ni aknicare webshop! ---> Aknicare.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback