Hej måndag!

Här ligger jag, i soffan. TVn visar gossip girl. Gamla avsnitt förstås. Den nya säsongen börjar ju om en vecka :)

Can't wait!!!!

Missödet då för mig, som inte kommer vara hemma den veckan, kommer ju få vänta en extra vecka på att få se premiärerna av serierna som jag följer.

Vi måste nämligen fly lägenheten.
Våra väggar ska sättas upp. Yeeey!!

Så helgen som kommer ska vi tömma ur rummet på alla grejer. Och stackars Jonas, han hatar våran säng. Den måste nämligen skruvas isär , totalt! Bit för bit. Men nu när jag inte är gravid, så ska väl min starka hand hjälpa pojk spolingen med det ;)

I fredags var jag ju hos frissan. Och oboy... Det blev en drastisk ändring. Är väldigt mycket ljushårig, vill inte säga blond men jo, jag är fan blond.
Känns väldigt udda. Blev så himla ljust nämligen, och det var inte riktigt så det var tänkt men ja, så blev det. Bara vänja sig tills nästa gång.
Och älskade Jonas, kraken. Haha han gilla det inte.

Nej nu ska jag slå på kaffe. Linus ligger och sussar. Regnar ute, väldigt mycket regn . Så himla tråkigt!
Kanske skulle läsa körkorts boken...
Eller bara ligga här och peta näsa..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback