Min dotters kalas :)

Min Miranda fyllde 5 år här i lördags. Och eftersom hon fyller i slutet av oktober så har det blivit lite som en tradition att ha Halloween kalas. Så det blev det också. Inte lika mycket dekoration som det var tänkt från början men faasen vad duktig jag var på att göra hennes tårta/tårtor.
 
 
Linus var utklädd till en liten pumpa.
 
 
 
Nej, det är inte en iphone. Det är en iPod. Super bra grej. Då får man ha sin telefon ifred nu 
 .. hon blev så himla glad Miranda. Hon fick allt hon hade önskat sig. Justin bieber lakanet blev populärt as well.... hon pussa honom god natt sen på kvällen när hon skulle lägga sig haha
 
 
Tradition är också att få frukost på sängen. Fast hon hann gå upp före jag blev klar men ialf. :)
 
Vi hade även lite kalas för Miranda i Fredags. Då kom Mats och Eva. 
 
Miranda fick en Hello Kitty dator. Herregud vad jag känner att hon blivit bortskämd iår.
 
Faaaanken också!! Jag tog ju aldrig kort på Halloween tårtan. Dom bilderna har ju Jonas i sin telefon.
typiskt... ska se om syrran kan skicka över. För vet att hon tog.
 
Nu så ..
 
Och så Farmor och Mika på bilden också. 
Så stolt över tårtan jag gjorde :) .... ja, älskling var ju också med och gjorde den. Och good var den. Speciellt hatten. Där hade jag Lime mousse och choklad mousse. Mumma.
 
Mirandas rosa tårta var det bara jordgubbs mousse i men den var god den med.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback