Farmor på besök.

Onsdag idag. 
 
Jag och Linus fick besök utav Linus farmor, yvonne.
Hon messade mig igår kväll om att hon ville komma. Så gärna det.
 
Alla besök är välkomna när jag och Linus är själva hemma. Blir ju lite dött av att gå hemma och vara Mamma ledig.
Det suger ju ibland . 
 
Och jonas mamma är ju himla trevlig och rolig. Hon kom ju och tog med oss till Marieberg här för några veckor sedan. På lite shopping och lunch, hur trevligt som helst. Och bra gick det med Linus. 
 
men ialf.
 
Hon kom hit och hade med sig en ost & skinkpaj och lite sallad. (hon är som jag, gillar inte o laga mat)
 
Och jag hatar faktiskt just sånadär köp pajer, dom är så himla vidriga!!!! 
 
MEN
 
Jag måste berätta att den här som hon hade med sig, var ju aap smaskig! Och så lite roliga tomater, avokado och ruccula på det. Mumma.
Och så hade hon med sig en fin blomma .
Hon är så snäll. När vi sist var på marieberg så tjata hon ju om att köpa köpa köpa och jag såklart tackar ju blygt nej till när någon släkting vill skämma bort en sådär. Så ja, hon fick köpa en badkars kudde, rolig disktrasa kläder till Linus och ett par leggings till mig. Så blev det tyst sen 
 
 
 
 
.... håller på att uppdaterar mig telefon. Det kom upp när jag stoppa in den i datorn nu så tänkte väl, visst ok. Uppdatera telefonen då.
 
upptäckt ett fel , går inte att användas!?!?!?!??!!
 
..... va fan, nej.. to be continued. måste fixa detta.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback