Ännu flera!

Ja, jag sitter än och kollar efter klänningar. Jag kan inte bestämma mig. (eller kan de vara så att jag bara glor?)
Får nog ta en sväng till affärerna och prova liknande klänningar utav dom som jag har tittat på.
Vill ju gärna inte köpa fler än en klänningar. Jag ska ha en klänning på mig, just den här utvalda kvällen. Hur svårt ska det vara att bara välja en?!
 
 Och nu sitter jag och tänkte .. jag SKA beställa hem ett par skor. Köper jag skor så måste jag ju köpa en klänning som matchar . Så det är väl bäst att köpa skor först.
 
fast egentligen borde jag göra tvärtom.
 
Guuud vilka problem!!
Men är seriöst lite bekymrad. ALLA KLACKAR ÄR 16 CM UPP I TAKET. 
Kan man verkligen gå i det? Kan man stapla runt på styltor så visst kan man väl stapla runt i 16 cm höga klackar... men det är ju så ... ja nej jag vet inte. Jag beställer så får vi väl se. Lika bra och göra det nu så jag kan hinna göra ett ångerköp.
 
 
Den här klänningen kan jag nog få tag på i butik. Så måste nog åka och se om jag kan hitta den och prova den.
Jag gillar den. Rut m fl. har den nämligen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback