Trevlig helg!

Det är måndag och jag har... helg. Ja, veckodagarna är numera helg för mig!

Är jätte trött i hela kroppen på alla sätt och vis, och ryggen ska vi inte tala om.
Har redan belastning på ryggen tillräckligt, men inte tänker jag på det... jag kör ändå :)
Men det finns ju tydligen "bälte" till att stabilisera. Låter som att jag är as fet och behöver stöd för ryggen haha men nej så är inte fallet. Men ryggen har tagit det hårt för helgens aktiviteter.... har inte bara legat på rygg ;)
Jobbade ju i lördags och i söndags. . 12 timmar =/

Ståendes hela tiden och sträcka sig över till rännorna efter hamburgare. Så ja, hela kroppen är förstörd.
Armar, handleder .. under armarna. RYGGEN och fötterna känns som tunga båtar ute på vatten.
Älskling var hemma och fick prova på att vara ensam pappa med två barn. Och det gick ju bra.... när man åker och har sin pappa och eva som barnvakt :)

Jonas grejja med bilen medans barnen roades av eva och annat skoj.

Och så slapp han ju laga mat för det åt dom där.
Och snälla som dom är fick även jag en matlåda. Som jag tog med till jobbet på söndagen. Goott.
Var helt död när dom kom och hämtade mig efter jobbet. Jag skrämde jonas till och med... han kände inte igen mig. Men jaa... man blir lite stirrig och och bängo av det där jobbet :P
Så glad att ha en sådan underbar karl. En riktig man ;)

ÄVEN TVÄTTAT HADE HAN GJORT!!
Igår hade han sin mamma här på besök. Då var dom ute i solen och lekte. Sen kom Mirandas pappa och hämtade henne, för hon skulle med på kalas. Vi hämtade henne sen efter att Jonas hämtat mig på jobbet. Ville bara hem just då igår och sitta klistrad mot jonas... kändes ju som att vi aldrig någonsin ens hade kramats.
Det är ju helgerna som vi umgås. Tur jag bara jobbar 4 helger till :) jobbigt att knappt få se sin karl såhääääär lite som jag fick göra nu i helgen. Men fick gott morgon mys imorse då vi inte hade någon klocka att gå upp efter. Jonas hade i uppdrag att ta med sig ett paket till jobbet så han fick sovmorgon. iiihi :)
och god, mysig sovmorgon fick vi allt.


Nu håller jag på och tvättar ialf. Miranda springer fram och tillbaka genom lägenheten.... den ungen och energi alltså.

Ska göra mat nu och sen återgå till vila. tjingeling!
Skriver om fredagens UL later... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback