Hej hallå :)

mjaaa... hej hej!
Sitter och dricker... Kaffe för engångs skull. Men har gått till början, hur jag drack kaffe då, massa socker och lite kaffe och mer mjölk :)
Det fungerar det också.
Plutt tjejen är på dagis och jag sitter och fixar in musik i phånen. Kände igår att jag ville ha annan musik än vad spotify har. Dessutom vill jag göra lite ringsignaler as well :P
Lyckas ju alltid göra så att allt försvinner så la ner det ettag att ens lägga in saker i phånen. Men ja, vi gör ett nytt försök iår.
Har det så himla jobbigt just dessa tider nu har jag börjat känna =( Spänner utav h-vete i magen. Och när det värker i benet på mig så är det oftast bara i knä vecket. Nu är det från låret och ned till vaden. Igår kunde jag bokstavligen inte gå alls på benet. Hoppas jag inbillar mig också att jag börjat bli svullen. Kanske bara var igår, vi hoppas på det ialf. haha för jag vill inte bli liggandes och bli värre än såhär. Hur skulle det se ut ?
Haltandes gravid liten kvinna, out of the way!!
Tog en evighet för mig och duscha igår. Har ju fått hemskt buskiga ben hahaha nä men seriöst har jag fått världens hårväxt så mina ben såg ju nästan likadana ut som Jonas håriga ben!! 
Så jag var tvungen att raka bort det igår. Gäller fan att passa på medans man kan. Men vid förslossningen sen får Jonas görat!!
Har packat en del nu också, för nu börjar det ju närma sig flytten. På tisdag får jag nycklarna och då blir det att flytta kartonger. Sen Blir det väl mer ordentlig flytt på Onsdagen. Jag klarar ju inte av att bära tunga saker, eller ja, klarar av det gör jag väl men sen konsekvenserna efteråt är inget jag vill vara med om.
Miranda får vara med och flytta på Tisdag också, då det är "skollov". Sen Onsdagen blir lite fullspäckad för mig då vi först ska flytta lite grejjer, Miranda till dagis, och sen ska jag iväg till MVC och sen efter det ska jag på utvecklingssamtal på dagis. Hoppas bara jonas får hjälp. Mamma skulle ju ialf. hjälpa till :)
Har rensat och kastat en hel del så förhoppningsvis blir det inget skit nu som vi får släpa med oss. Ska hämta nya köksmöbler hos Maria (familje vän) som jag och Jonas fått. Jätte fint och med köks soffa!!
Skönt, för då slipper jag mitt vita runda bord ifrån Ikea, docksta som det heter. Det är fan det sämsta bordet jag suttit vid ever. Inte stadigt för 5 öre. Så det lämnar vi kvar i lägenheten då fredrik köpte det av mig.
Haha och nåt så jäkla lustigt!!! Min kära Farmor har nyligen opererat benet, höften ? Minns inte riktigt vad det var men det var en stor operation ialf. Hon förlorade 7 dl blod och fick ta emot blod.
Inget roligt med det där, förutom att allt gick bra, men till det roliga i det hela....
För nåra månader sen, förra året, så frågade jag farmor om hon visste något om min blodgrupp (rh-) , då inte mamma har den så tänkte jag att kanske pappa hade den. Men hon visste inte. Och det är ju oftast så, att man inte vet vad man har för blodgrupp. Och Pappa hade sagt att han inte hade den blodgruppen... så då blev man ju lite knäpp och tänkte, vart fanken fick jag den här blodgruppen ifrån?
Men ialf.
På sjukhuset så fick Farmor veta att hon har samma blodgrupp som jag!! Haha då skratta hon och sa till doktorn att det inte var sålänge sedan som jag hade frågat henne om den och att jag hade den också.
Kan en blodgrupp föras över på det där viset? Liksom, går inte sånt genom ens föräldrar?
Och liksom, pappa är ju min länk till farmor?! .... klurigt va. 
Lite om min blodgrupp och graviditet.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback