Goda nyheter.

FRIIDENS!!!

Känns som Måndag, så tänkte skriva "goda nyheter och Måååndag"
men det är ju Tisdag.

Vi tog ju ledigt igår, då Jonas hade Moa hela dagen igår också. Så det är ju roligare för Miranda då och vara hemma och leka med henne. Händer ju inte så ofta.

Men ialf. igår kväll kom det glaada nyheter!!
ett samtal på telefonen strax efter 20-21 tiden. det var Mamma!

Så ja, Nästa vecka börjar jag förhoppningsvis på nytt och RIKTIGT jobb. Kommer dock att jobba shift, men det gör mig inget alls. Allt för och slippa stå i ett jäkla kök h-vete.

Får antagligen veta i eftermiddag/kväll om det blir så eller ej.
Men det lutar mot det. Så jag hoppas utav bara f-n just nu!!



Tiderna kommer att vara 13.40 - 00.00
och 07.00 - 16.00

Blir lite problems med Tila dock, men det får jag försöka att lösa.
Och även säga till om att dagis får öppna en halv timma tidigare.

Jag får det här jobbet bara för att en f.d klasskamrat sabbat det för sig. Snacka om vilket pucko!?
Får man ett jobb kan man väl åtminstonde sköta det!

Men tack du

nej nu ska det bäras iväg här. Hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback