Blev träning ialf. ;)


Som vanligt när jag blir dålig eller något kommer ivägen för en planerad träning... så kan jag ändå inte lyckas hålla mig ifrån det.

Flera känner säkert igen sig.

Det går inte att sluta!!!

Har man väl börjat, kan man inte sluta. Jag förlorar ju liksom inte på det precis heller {#}

Tycker dock att mina armar börjar ta form igen. Det är inte alls bra. När jag väl började få upp intresse för träning (lite mer än 3 år sedan) så märkte både jag och min kompis som jag tränade med, att jag gick waaaay förbi henne i muskler. Och då var cattis mycket mer tränad synligt än mig. Haha jag hade fan tjurnacke och bredare över armar.

huuu .. ryser bara av tanken hur jag såg ut då. Men sen så hittade jag

Yoga!

Det blev genast bättre.

Hade dock tappat lite av min yoga(det gör väl alla under julen) träning i sig. Borde ju vara tvärtom egentligen, att man tränar mer på vintern än sommaren. Sommaren ska ju vara till för mer slapp. Och vintern är ju ändå så tråkig. fast det beror ju på vad man gör den till.

Sak samma.

Har mest bara min lilla mage jag vill platta till och strama åt.

Är det bara jag som , efter 3 1/2 år, inte riktigt fått den sådär platt som man vill efter att man fått barn?

Men så fort det blivit varmare så man kan ta på sig lite sköna kläder och ta en runda ut. Och kanske spela Tennis!

Ska spela Tennis i sommar!

Fick ett gulligt sms igår... eller var det kvällen innan det? sak samma.

Någon som saknade mig i en säng {#}

Rart!

Hahahaha och fick veta igår ialf. att det inte bara var jag som hade träningsvärk i rumpan!!{#}

Hur lyckas man?

Längtar till film kvällen. Han har fixat båda ace ventura filmerna åt oss, haha ace rules!! Och sen har jag min hot shot I wanna see!!

om det finns tid över vill säga ... annat står också på listan.

"ass hoooole oh miiio" ...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback