Kaffe på morgonen.




Min favorit morgon var ju igår, Måndag morgnar . Dock var den sämst av alla på länge. Aldrig haft så tråkigt. Men jag ska väl inte klaga, jag fick en hel del gjort igår. Handlade tillomed hem lite nya gardiner och grejjer hem. Miranda hatade gardinerna i köket hahaha det var det första hon sa när hon kom hem igår efter dagis.

Men för övrigt fick jag till det. Fick besök av Tina och hennes lilla syster också. Det var kul. Alla tre fick varsin glass , medans vuxna jag drack kaffe ocg åt bulle haha

Har min systers hund hos mig och tila. Deras äckliga fula naken tik löper så då fick Torsten komma till oss Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Kaffe på morgonen. Saknat att ha honom såå mycket ju.

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen iväg. Ska träna det första jag gör woho !

Dom lila Gardinerna är nu borta. Jag har numera vitt vitt, vitt Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Kaffe på morgonen.

Inte sett ändringen ännu, men det kommer väl. Enligt tina var det stor ändring ialf.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback