Extreeeemly bad hair day.



Efter dusch besöket idag så kändes håret gudomligt lent och lovley (min hårinpackning är awesome)

I DUSCHEN!!

Efter nu så har jag ryckt och slitit både hit och dit med mitt hår . Jag fönar sällan håret, har heller aldrig i något som hår spray eller liknande. Men idag kändes det som om jag gnott in hela håret i wax! Gaaah!!! Har verkligen en dålig hår dag idag. jag längtar så satan tills imorgon, shopping och god mat... sällskap av syster och mamma,  Sen jojo min bästa vän <3 Jonas och spruta och allt möjligt.... men jag ser MEST framemot mitt besök till hårfrisören. jag orkar inte med mitt hår längre. Var så mycket enklare med att bara ha mörk brunt hår (som jag alltid haft och tyckt om) men tjae... det kan ju inte bli sämre?

Tvättat i tvätt stugan med nya funktionen. FAIL till ..aa nu kommer jag inte på vad det heter , inte torkskåp, men det andra. Den var off. helt död. Lämnat elen. Så jag fick hänga in alla mina trosor och strumpor in i torkskåpet. Suck, men allt blev ju i princip torrt. Fick dock rusa ut när jag såg att klockan var 12.54 (hade tid till 13.00) Haha så det var bara och slänga på skjortan och mys byxor och keps. Allt blöta hår instoppat. oh gosh. Men nej jag klagar icke Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Extreeeemly bad hair day.

Cubus har "ta 3 betala för 2" på all kosmetik. Ska definitivt dit.

Jag börjar gråta om det kommer snö i helgen (vilket jag hört)

.. håret ser faktiskt värre ut i verkligheten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback