Bläckpatroner.




Kom ihåg en viktig sak idag som jag skulle göra.

Beställa patroner till min skrivare. Får vi se nu hur snacka dom är ;)

För övrigt så glömde jag ju det allra viktigaste, ringa Synsam för min årliga undersökning. Väldigt väldigt dumt att glömma det. Skulle ha ringt way tidigare och försöka få tid på fredag men nu är ju den iden att kasta bort. Måste ha nya linser nämligen då jag var smart och kasta ENA paketet med linser. Great, jag har linser till bara högra ögat ... awesome..

hade ju varit bra med Fredag, med tanke på att Tila ska få sin vaccination på Fredag. Men men . Vi får ta Fika hos farmor istället då Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Bläckpatroner. eller snarare... frukost... då hon ska vaccineras 8.15

Varit en as rolig dag för övrigt. Skrattat så jag gråtit och istortsett allt idag. Men nu när jag vill skriva om det, så står hjärnan tom.

Varit kreativ idag som f-an . Köpte ju ett present papper (sniiiggt papper) det satte jag runt en ful kruka... voila.. sniggt.  Sen satte jag det i två tavlor, och även i en tredje fast bakom ett fotografi på Miranda. Also mycket sniiggt.

Gjorde bordet också men det tar jag nog bort. för det blev nästa för mycket.

En glad nyhet JAG FICK MIN MENS i söndags morse. Hur glad som helst blev jag. Dock bad timing men ändå super duper glad. Allt är som det ska, normalt. We like that! uhm ... får hem min kisse nästa vecka. Får förhoppningsvis börja mitt nya jobb nästa vecka också. (for real)

Var jätte smart idag när jag kom på att (Miranda kissa i min säng inatt) jag kunde tvätta bara ena sidan av madrassen, då det faktiskt är tvådelat, hur smart och less jobbigt som helst Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Bläckpatroner. as bra bea! Har ju tidigare tvättat hela skiten. Haha hur korkad får man bli.

nej nu börjar jag bli trött och lite spy färdig av bollarna jag tryckt i mig... så jag ska väl hoppa ned i min ny bäddade och rena säng

(för 3.e gången på två veckor)

och med min bok Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Bläckpatroner. Vampire Diaries har ju uppehåll ... så jag får nöja mig med boken.

Puss och Kram lång-banan




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback