Soliga underbara Helgen.

Min helg har verkligen varit on the top of the ice cream!{#}

Det har ju varit kanon väder. Varmt och såå skönt.

Miranda och jag spenderade hela Lördagen ute hos mina föräldrar. Dom hade satt upp polen bara för några dagar sen och det var redan 25 grader i !! Yeey, och jag som annars brukar vara lite badkruka av mig. Speciellt i pool där det kan vara isiiit kallt. Men nej för tusen gubbar. Vi låg och plaska runt i timmar. Solade också såklart. Åt go mat och hade kul.

På Fredagen hade vi varit nere här vid sjön, där tvingade jag i Torsten och Tila för och simma muhahaha. Torsten hatade mig.

I Söndags var vi ute hela dagen. Var nästan kvaft ute så det gick ju inte och göra något annat än och vara ute och smälta bort. Men kvällen spenderade vi i sängen med film och Big brother. Martin vann ju inte Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Soliga underbara Helgen.

Miranda somnade rätt tidigt.

Igår (måndags) for vi ut till Harge baden och badade och sola. Det var iiiiiskallt men man var så varmt att man hoppade i ändå. Skönt, även fast det blåste en hel del. Inga svala vindar precis.

Världens snyggaste bränna har jag...

I got white tittie ... i´ve got white tittiiiies I have white tittiiies!

haha fy vad bränna är fult. Vit rumpa och vita tuttar. Men iår är det inga vita torn jag har till tuttar, utan nu har jag bara en vit tjock rand från ena armhålan till den andra. God bless bandeau!

Fick dock ha min bh (bandeau) i neon rosa och bada och sola med då jag fick skicka tillbaka överdelen jag beställde. Som var på toog bäbis förliten. hallå ... 10 cm bred bandeau...  vilken vuxen människa kan ha en sån? Kan kan man väl... men nej, det såg ut som om jag köpt den på barnavdelningen.

För övrigt älskade jag bikinin Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Soliga underbara Helgen.

Idag har det ....

ÅSKAT!!!!!! wiiiihOOooo!! hiiihi haha {#}

Älskar buller och bång. Blixt och dunder!! I alla stunder!

I Torsdags fick jag en ny säng också. Har så länge velat haft den. och nu har jag den Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Soliga underbara Helgen.

Ni vet, himmelsängen ifrån Ikea?!

Sover som en kung!! Så högt upp och mäktigt haha

(även fast jag inte har en ny madrass){#}

Sen så måste jag tvätta min nya rokoko soffa {#}

någon har fläckat ner den!! {#}

Jag försökte gnugga med diskmedel och med en svamp. Visst gick det bort. Men nu är det ränder efter där jag gnugga. Alltså, runtom..

Någon som har ett bra tips på hur jag rengör den?

Det är alltså en rokoko soffa. I siden tyg. Uppskattar alla svar!

{#}

Nej, nu ska jag bära in min plutt i sin säng. hon ligger och sover bakom mig. Sen ska jag väl ... göra thé.

Haha man ser henne ju knappt bland alla kuddarna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback