Klimakterie-dag!

ååååh ..åh!

Så skönt att få sitta på röven nu vill jag bara berätta för er.
Har stått på fötterna sen 7 imorse och NU får jag äntligen sitta och vila mina ben.
Har haft värsta klimakterie dagen med blooood svett och tårar.... nej, inge blod och inga tårar.
men svett! och galenskap :P

Börja dagen med kaffe ;) och sen en dusch.
Skulle in till örebro på ett möte, till ett ställe som jag ska spendera mina dagar på och förhoppningsvis
göra något vettigt. Väldigt segt och bara gå här hemma och inte känna att man har ett riktigt jobb?
Sitta och skriva på datorn, svara och ringa i telefonen.
Ja, jag drar ju med ut på några jobb ibland men det är inte ofta.
Så ja, det här ska bli spännande.
Vad jag nu ska göra?
Sy
Snickra
eller trädgårn?
Det får vi se next week.

Fick ju världens ilandsproblem igår också när jag fick veta att min kära pojkvän var och drack öl och inte då kunde köra mig in till örebro..... suck !
Så det var bara och kolla lite buss och tåg.
Var ju världens röra så jag fick lite panik... men sen då så ringde jag ett samtal och fick det ordnat
:)

Så, efter mötet bidde det stan, lite fika.
Sen Marieberg
Sen hem
Sen Marieberg igen haha
ja ujujuj vilken dag det blev, men jag fick ialf. med mig hem lite saker.

Make up store cover-all-mix
Concealer pensel
Ny topp
och lite accesoarer :)

Sötaste ringen!
113 kr gick kalaset på, aah förutom makeupet.

Stötte även på en gammal sommar-romans .. hehe
Han jaga mig lite efter att ha sett mig ifrån parkeringen in till Marieberg. Vad chockad jag blev när han dök upp bakom mig. Hade ju dock även jag sett honom också på parkeringen, men kunde inte riktigt sätta fingret på varför jag kände igen honom (jag var ju ap stressad) men ja, så det vart lite pinsamt men ändå kul att talas vid. Det var ju ändå ett år sen vi hade våran lilla romans haha

Väl hemma, så la jag mig i soffan......

NOT

nej jag satte igång med och hänga in kläder in i garderoben (hade köpt nya galgar), rensa bort strunt kläder och grejja, sen kom min vän cattis över på en kaffe så satt och snacka med henne lite.

Sen var det bara och bege sig över till Tina hjärtat . Drog till statiol.. och satte och vid kumlasjön.

Och nu sitter jag här. Dricker upp min cola och ska snart tvätta av mig sminket och sätta på mysisar.
Och ska inte ringa eller ta emot samtal ifrån min kära pojkvän.
Är sur på honom, eller nej, mest ledsen.

Vad är det för fel när ens pojkvän inte frågar sin flickvän om hon vill följa med ut på krogen, när då även min tjej kompis som dejtar hans kill kompis är med ut?!

nej, gå och hoppa i brännvinsfloden va!

Go natt ;) imorn blir det party.


Haha, hade även handlat glas som jag bar runt i väska xD
jag är stark.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback