Så verklig dröm alltså!

Gu vilken dröm jag hade inatt.
Den var så verklig!!

Drömde till och med i drömmen att jag hade drömt och att det sedan typ hände.
Så ja, jag trodde verkligen att det var for real :O

Säger inget namn men ..

Jag drömde ialf. om en kille.

Jag var i (någon stad?) och skulle ut på krogen. I det här fallet "Satin" tillsammans med min bästa vän jojo och åsa tror jag? Var även en massa andra jag kände där.

Hade klackar med snörning som jag hade problem med.

Hamnade ialf. ensam på Satin och så kommer "Han" upp bakom mig, tar min hand och ler charmigt och ber mig följa med. Efter att vi hade bytt några ord. För det var längesen vi ens pratade även i drömmen.

Sen helt plötsligt .... aa asså det var som den där scenen ur Romeo & Julia.
När dom möts på balen ni vet ! Smyger iväg och pussas lite. fast nu minns jag inte om vi gjorde det, men jag tror det.

Sen hamnar vi hos hans "Mamma" fast det var någon jag aldrig sett förut.

Hon säger ialf.

- Så du vill verkligen vara med Bea?
och han säger:

- Ja, ja det vill jag verkligen.

Och tar min hand ytterligare en gång och tar med mig in.

ååh jag mindes så himla mycket mer när jag vaknade imorse, nu minns jag bara delar av det :(

Tror vi åkte cross också...

aa det var en helt otrolig dröm ialf. Och så himla verklig.
För i drömmen hade jag drömt om den här killen.
Sen den kvällen på "Satin" möttes vi verkligen. Och det var verkligen

Kärlek vid första.

....


Helt galet verklig. Önska lite att den var sann.

men nej, det var bara en dröm. And its all its gonna be... a dream.
Det förblir det också.
För något annat finns inte på kartan.



Det är roligt med drömmar som man minns mycket utav.
Dock var min blandade känslor.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback