Fredag!!!

Hemma ifrån kääära underbara sköllersta!
haha
Nu menar jag mina föräldrars hus ;)

Fy vad skönt vi haft det! Badat och solat hela dagarna tills igår eftermiddag då, för då åkte vi hem.
Det var ju närmare 40 grader ute i solen, så vi var ju ute hela tiden... i poolen, på gräset. I solstolen och på altan.
Handlade MASSA godis... och jag fattar inte hur vi varje gång lyckas köpa överdrivet mycket godis som räcker en vecka?! Sa såhär:
- Nu köper vi bara gott godis som vi vet att vi vill äta.

Tror ni det blev så?
Nej, vi köpte även två chips påsar och dipp.
Så onsdag kväll satt vi och gotta oss i soffan framför tvn.
Det stod i tv tidningen att det skulle vara
"Drömmarnas Horisont" på kanal 8 .
Men noooo, det var förbaskade FEL!!
Vi som liksom åkte och handla snabbt för vi just skulle hinna hem tills den började.
Så ser jag att det är "The perfect man" istället.
Sabla tv-tidning!!
sällan den har fel ....

Nu sitter jag ialf. och dricker kaffe. Jonas ligger och sover med en stor AC som inte funkar värst vidare haha
Jag ska in i duschen och få bort allt klor, för senare så ska vi fara in till Örebro.
Handla lite suuunscreen och rakblad, papper till skrivaren så vi kan skriva ut våra biljetter
(det vore ju bra liksom)
Och växla pengar.
Sen måste jag handla en Tunika. Eller en till Bikini.
Jag färade ju ner min nya nu till lite rosa....
Saaabla hååår!!
Saknar mitt bruna hår faktiskt...

Sen när vi shoppat lite, så ska vi åka hem till jojo och hälsa på henne och bebis :D !!!!
Just ja, det jag skullle köpa.... nåt till lilla killen :)
har redan köpt en nallebjörn. (Nalle-dinosaurie)

Imorgon åker vi.... omg. vad fort allt gick helt plötsligt.
Mamma ska komma imorgon och hämta lilla skrutt Miranda så ska hon få sova hos Dom tills på Söndag.
För då ska hon till Pappsen hennes.
Miranda är såå stolt över sin fina bikini :)
Ska köpa en till hennes Kusin Ester också.

nej, hej svejs!!!

Ses om en vecka eller så.

;P


Sjuuusovaren





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback