Helt slut.



Klockan är snart bara 21 , och jag ligger redan i sängen. (Miranda slockna redan vid 19) Vi är tidiga i säng ikväll.

Varit full rulle idag. Första vi gjorde imorse var att mysa framför tvn med frukost uppstaplat Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Helt slut. sen in i duschen och göra sig iordning. Vi skulle in till Marieberg igen för lite ärenden. Viktiga och mindre viktiga ( fast så är det väl alltid) Jag hade ialf. i uppdrag att köpa mig en svart skjorta som jag hade i handen igår när vi var där med mamma och co. Men jag köpte den aldrig, vet inte varför men det blev bara så. Var för upptagen med att jaga Miranda i alla butiker. Fick med mig ialf. lite nya underkläder. Träffade min älskade Johanna också, med sin tjockis mage Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Helt slut. ja, hon väntar barn. Redan gått halva tiden och jätte tjock, gått upp hela 8 kg (gjorde jag totalt med Miranda) Haha fast det vill inte Johanna höra då hon bara gått halva tiden ;) hähä

Men ialf. Så idag köpte jag skjortan, fick Jonas att köpa sig en snygg keps. Sen for vi in till Örebro till min Farmor. Fick i oss lite mat Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Helt slut.

Farmor skulle ändå komma hem till mig med buss, men eftersom vi hade ärenden inne i örebro så tog vi två flugor i en smäll.

Sen blev det Kalas, min systerson som fyllde 7 år Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Helt slut. Han fick en klocka av "mig" och nån leksak såklart. Jag var bestämd att jag INTE skulle äta en enda bit tårta innan jag kom dit, men det gick ju åt skogen haha jag åt två bita ialr. Var ju tvungen när syrran ändå hade gjort två tårtor ;)

Har ju nämligen käkat tårta för 3 år fram!!! Alla dessa kalas. gaaaah blir tokig. Spyr egentligen bara jag ser en tårta.

Varit på kalas non-stop sen sista november. Skojar inte!

Först Lillebror, sen Mika min "pappa" Sen syrran (sen vare ju julafton med massa mat) Sen nyår (hade jag gjort en tårta) Sen fyllde min syster dotter, sen fyllde jag och nu Adrian. jeeeeeesus.

Men tjaem en rolig helg har vi ialf. haft Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Helt slut.

Ser framemot nästa vecka nu. Ska äntligen köpa mig mitt gymkort och sen börja lite med pappers och "vetenskap" göra, inför mitt nya jobb som Sekreterare/assistent/Suppleang haha Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Helt slut.

Gullade lite med min kattunge idag också innan vi for hem ifrån syrran, får snart hem henne {#}

Sämsta bilden på jonas (kvallen då alltså) men jag tyckte han passa så bra i kepsen, se så glad han är hahaha

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback