det är sol sol sol och vi har sol sol sol


En Fredag med bara vaaarm sol och mysigheter.

Haft en kanon dag verkligen!   Även fast min gårdags kväll inte var så livlig (eller ok, lite livlig blev den allt) men tar man det cool lugnt så blir morgon dagen perfekt. Vilket min blev Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., det är sol sol sol och vi har sol sol sol

Åt lite frukost, duscha och åkte med mamma till marieberg. Jag hade i uppdrag att handla :

Present åt Jonas (han fyller på Måndag)

Påsk-must + sill + lätt öl

jag hade en sak jag skulle titta på åt Jonas. Men hittade ingen som föll mig i smak riktigt, men jag fann lite andra saker istället som var mycket bättre och sötare hihi Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., det är sol sol sol och vi har sol sol sol

Han fyller ju på Måndag, men vill nog ge honom det redan imorgon istället. Vad gör det liksom Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., det är sol sol sol och vi har sol sol sol vill bara göra honom glad. Så hoppas han blir det och allt var bra.

Sen åkte vi hem ialf. och Jonas ringde (vaknat till liv) så han kom förbi sen och åt lite med oss. Tina var redan hemma hos mig och hade rastat Tila och fixat sig själv lite. Eftersom solen var i topp så tyckte jag en hel dag ute passade perfekt, så vi gick ut till en lekpark och satte oss. Mys {#}

Just nu sitter jag ensam... Jonas har gått hem. För Tina ska sova här. Men fu, blev så tråkigt nu när Jonas gick ...  får höra lite med Tina igen tror jag och se om hon inte kan sova hos någon annan. Det kan hon säkert. Får la se... hon kommer hit strax.

har skickat han lite söta ecards .. hoppas bara dom gick in{#}

Hämtade ut nya skor idag hahaha  har jag fått sko-mani tro ?

Svin snygga och helt oanvända. Perfekta! Härliga att gå i också var dom. Svarta pumps och med guld kjedjor. Me like!

Köpte även en cykel korg till Miranda, vad glad hon blev  Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., det är sol sol sol och vi har sol sol sol skulle direkt ut och cykla.

Känner mig lite trött redan. Ska nog ringa Malin och sen se om jag får säng sällskap av någon eller ensam. Ska ialf. sätta mig på ballen , för det är ju rätt skönt ute än. och ändå med stjärnor på himmelen.

så,  .. puss hej!

aaa men just... Haha, fick ju rusa in och gömma jonas present påsar som låg i köket när han klampade in :O haha så jaa, den ska jag ju roa mig att göra iordning Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., det är sol sol sol och vi har sol sol sol åååh så skoj, så fint det kommer bli! hihi




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback