Akut Tisdag!


Rubriker kan man bara inte skriva det första man gör... har jag kommit på.. haha vilken bra info va!

Kan ialf. börja med att förbanna mig över att jag varit så smart och slarvat bort min internet dosa!!!!!{#} Hur kan det bara försvinna?! Spårlöst borta är den.. helt otroligt.

Var lite förbannad över det på förmiddagen då jag hade en massa och göra .. så klanta jag till det. Sucka, drog mig lite i håret och så klädde jag på mig och gick ut istället. Tog en glass med Tina{#} .... dock kasta hon sin på gatan. what-a-waste {#}

Efter att ha kastat ut onödiga pengar på den glassen så la hon onödiga pengar på lite skit ifrån pizzan istället. Samma sak där, kasta halva i påsen hahaha

Roliga är att.... Vi blir grannar om 2 veckor {#} Jätte synd för övrigt varför hon flyttar IGEN men skit i det. VI BLIR GRANNAR!!! woooho

För övrigt så har jag umgåtts med Mamma och min söta lillebror. Fick åka akut in till skoaffären och köpa skor till Miranda då hon tydligen bara ägde 1 par vettiga spring skor. Hon har verkligen vuxit ur alla sina skor. Shit pommes!

Men vi hittade två par jätte fina skor. Dock köpte vi bara ena paret då hon nu behövde mer ute skor och inga fin skor. Hon blev så stolt så {#}

.... även Mamma gjorde ett kap {#}

Nej, mycket och göra och så lite tid. Har lite skit att skriva på datorn (passar på när Miranda halv somnar i soffan) sen blire ballen tror jag.

Tjoflöjten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback