Pain, is worth it.

Wow, jag trodde inte jag skulle klara av att träna utan min PT!
Ack så fel.
 
Mitt minne är likt en guldfisk. Det går in genom örat, och ut genom det andra. In i huvet och blixt snabbt ut! 
På riktigt, jag lider av det.
 
MEN jag minns lite haha om hur jag tränade förut. Låter som det är as länge sen jag ansträngde kroppen, men ja jo det var faktiskt flera månader sedan sist. Men det är roligt att jag ialf. inte har tappat allt helt och hållet.
Ingen klen fis här inte ;)
 
 
Tänker verkligen kämpa på nu med strikt diet! 
För det är ju så, för mig ialf. och massa andra, att det syns på kroppen vad man äter och gör.
 
CITRON är ju värsta boosten till hela kroppen.   <--- klicka på länken CITRON , 10 anledningar.
 
Plus ansiktet, som jag använder mig utav. Men jag vågar inte uttala mig om några resultat mot mina fula röda fläckar i ansiktet, inte än. 
 
Men om man tänker tillbaka, på en tid då du mådde bra, fysiskt och psykiskt. Vad gjorde du då? Vad käka du? 
Och så går du bara tillbaka till dom vanorna.
 
Man hittar ju alltid balansen någon gång i sitt liv, och man kan alltid hitta tillbaka.
Det gäller bara att ha tålamod. :) 
 
Jag är mer... gå nyttiga vägen! Det lönar sig. Det är ju naturligt :P 
 
åh, det gör så ont att sitta i soffan och skriva på datorn. Vill ha skrivbord! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback