Hjälp, någon?

Jag har ett problem.
 
Vad betyder "Färgrymd stöds inte"  ?
 
Jag köpte ny dator i Helgen och sedan dess så går det inte att skriva ut, för detta kommer upp varje gång jag ska skriva ut någonting.
 
Har aldrig stött på det här problemet tidigare. Färg finns, så det kan inte vara det felet. Nej, för det FINNS färg.
 
Vad är det för fel?
 
Har googlat runt lite men jag stöter bara på en massa konstigt som är waaay out of my leage när det gäller datorer. Men alltså jag har Mac. Hade Macbook innan också, och på den var det aldrig något problem.
 
Varför kan jag inte skriva ut ifrån min dator?
 
Snälla hjälp mig. Min dotter vill skriva ut bilder att färglägga :P
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback