Hårinspiration: Ombre.

Ja jag måste boka in tid hos frisören (inte gjort det än då jag inte fått tag i min "vanliga" frisör), men jag har fått veta nu att dom har fullt upp, så det kan nog bli svårt att få tag i en tid.
Vilket är skiiit! Måste till frisören senast ... ja innan den 7e december. För då ska jag och älskling på julbord.
 
Jag har slingat hela mitt hår. Tillslut blev jag ju krit vit i skallen, vilket jag inte gillade. Så jag Fuccade upp hela mitt hår pga. det. Så frågan är ju, ska jag fortsätta slinga allt?
Risken blir ju att jag står där sen, vit i hela skallen, och ångrar mig haha
 
Sååå jag tror faktiskt det blir en Ombre!
Det är ju så snyggt.
 
 
Det är lite roligt ändå, hur snygg en UTVÄXT kan vara . :P
Nej, nu ska jag ringa runt till frisörer! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback