Första shopping rundan SJÄLV!

Haha ja, för mig är det lite en stor grej. Jag åkte på shopping runda idag själv, i min egna bil.
Ja, Linus var ju också med såklart ;)
 
Mötte upp min Mamma och syster.
 
På listan så var det kläder, fin kläder till lill plutten och Miranda. Och smink till Mamma.
 
Hittade super fina kläder till barnen. Miranda älskade sin klänning och sina röda sammet skor. 
Linus, ja han har inte tittat på sina kläder ännu. Han stoppar dom väl i nån gömma eller toaletten, där han nu även har sin gömma. Han gillar att gömma saker. Och BRA på att gömma saker, det är han.
 
Ja, och jag skulle ju ha smink. Ny foundation och ny concealer. Jag har ju kört med en BB cream ifrån aquasource, jag gillar den verkligen. Men den är ju inte så täckande, och ibland vill man ju ha mer täckande än bara en som ge lite färg och lyster. Så idag blev det en foundation och en ny concealer, då min gamla är.. ja, gammal. Fick jätte bra tips också och sminkad. Älskar kicks alltså.
 
Isadoras Wake up foundation. Läst om den. Så var nyfiken på den. Och ja den åkte med hem :)
Inte jätte dyr men täckande och solfaktor, det vill jag ha. 
 
 
Och så denna concealer ifrån Clarins. Dyr. Men dryg ;) Gav lyster och ljusade upp perfekt. Döljde mina mörka påsar under ögonen. Jag gilla den, så den åkte också med hem. 
 
Min Mascara är typ slut så även det.. Jag har alltid använt mig utav Loreals million lashes. Skit bra. Får så himla snygga fransar. Fylliga, vilket jag gillar och den klumpar INTE.
 
Men för några månader sedan så köpte jag den här. Miss manga, samma märke, så jag tänkte va fasen jag provar! Jaa, den var minst lika bra som million, dock gillade jag inte den första gången jag använde den. Det blev liksom för mycket. Men sen efter att ha fortsatt använda den så flöt det på bara (hade väl en dålig smink dag den dagen) för nu idag så fortsätter jag med denna.
 
 
 
Ja, det var det. HEJ DÅ! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback