Ny friserad!

 
... ja, det gick åt helvete hos frisören.
 
 
 
Haha närå, det här är min skalle.
 
Lite blond, lite grå ... perfekt.
 
 
 
 
Klippte håret lite också, bort med det klyvna topparna.
 
Så nu mår mitt hår prima skinka!
 
 
Och ja, som ni säkert fatta så äre min sambos skalle på den första bilden. Jag ogillar att han gillar att ha det där jag ogillar.... rakad skalle!
 
Men jag hade seriöst inget val. Vi skulle ta ett bad, jag gick in i badrummet och fyllde upp badkaret och spruta i en massa skum. La mig i badkaren och väntade... väntade, sen skoja jag med han och skickade ett sms där jag skrev "Kom" och ett hjärta.... Sen kom han. Med ett stört fånigt flin och satte sig i badkaren med mig. Jag stirrrar på honom och fattar nada shiiiit.
 
Han tittar fortfarande på mig med ett fånigt flin, sen ser jag .... han har fan rakat tvärsöver skallen , ena örat till det andra och sen ifrån pannan ner till nacken. 
 
Aaaaaaah men ååååh!!!!
 
 
Så, nej.. jag hade inget val. Fast jag hade dock inte haft något emot att han gick runt sådär med ett kors mitt på skallen hahahaha
 
Jaja, här är jag idag ..
 
 
Nu säger jag god natt och hej då! För nu ska jag se på The Vampire Diaries!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback