Kall kväll. God kväll.

Good evening!

Kallt ute, gillar det inte. Vill bara ha massa sol och mera värme.

Idag har det ju faktiskt varit strålande sol här hemma, såklart så passa

Hahahaha härliga grabbar som sjunger och gjort en egen video av 1Ds låt. På det dör roliga programmet på 4an hahaha och bara älskar den där tanten som gapar på sin man att springa ifrån björnen... Oh je.

Ja, vi passa på att gå ut och handla gröt till lilleman. Han har ju sån hosta så mat står inte högst på hans lista. Stackaren. Så vi gick och köpte gröt. Och Linus slumra ju till i vagnen så jag hämta tila hemma och så fortsatte vi promenaden. Riktigt skönt! Sååå skönt. Jag har sån jäkla kondis nu igen så det är riktigt härligt ja :)

Mötte som vanligt andra hundar och folk... Och den här gången kom det en dam med en russel mix? Hon sa det att "jag som tyckte att jag hade liten hund"
- ja, man tror ju det tills man möter en mindre.

Sen stanna en bil full med ungar!! Och skulle trycka ansiktena mot rutan för och se mig, coola mig. ..

Nej, men på tila såklart. 3,5 år är hon nu. Och jätte poppis :)
Hon behöver då aldrig någon ego boost inte haha

Imorgon äre fredag och då kommer min sambo hem. Vi ska åka och hämta en skänk som jag köpt , eller typ tingat, och sen äre... FREDAGS MYS! :D

Tror vi ska tapetsera också...

Åh vad trött jag är. Måste. Ta. Mig. Till. Sängen!

Bokat tid hos frisören också. Nästa vecka. Har nu sån Jädra utväxt att jag nu måste fixa den. Var ju ändå 3 månader sen sist. Gillar utväxten men nej nu har den blivit för stor så nu ska den bort.

Nej, greys väntar och jag vill ha fredag.
God natt alla! :) herrå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback