Idagens

Då var det kväll och jag ska strax krypa ner i sängen och se på greys.
Har ont i hela kroppen efter helgens aktiviteter... och yoga. 
 
..
 
Så jag längtar bokstavligen efter min fluffiga stora säng.
Dock super trist att sova ensam, men vad gör man ... jag kanske får sällskap på onsdag. *hoppas*
 
Hade ialf. min jonas hemma över natten, han åkte 3 sen på natten/morgonen.. så riktigt hela natten var det ju inte. Jag fick ialf. se det här på köksbordet när jag gick till köket för att sätta på kaffe..
 
 
Det gjorde mig glad i hjärtat.
 
Sen väckte jag linus och gjorde oss iordning, för jag skulle in till synsam och kolla min årliga syn. Jag har tidigare stört mig på att jag ser kassare på ena ögat , så nu fick jag en starkare styrka på det ögat. Dock upptäckte jag sen påvägen hem att jag nu såg lite sämre på det andra ögat (som var bätter innan) , suck.
 
Jaja..
 
Sen hem, yoga och vanliga hemma sysslor. Vädret variera ju så mycket så det blev ingen promenad idag inte. 
 
Bara gott kaffe , god mat och full rulle med ganster unge .
 
 
God natt allihopa! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback