Snart semester!

Snart semester och då har jag min kära sambo i 3 hela veckor här hemma! 
 
Älska!
 
 
Och barnen sin pappso! Alla glada. 
 
Och här sitter jag nu och käkar glass. Ont i halsen, igen. Var nog fri ifrån sjukdom nästan en vecka (halsen) men den vill då stanna kvar i min hals.
 
Men tur då för mig att min trip till affären idag slutade med att en baileys glass fanns och ville med mig hem. yeeey me !
 
Hade för övrigt en sämsta shopping runda!! Alltså jag fattar inte grejjen med affären BELLBOX .
Dom har inte Björn axen och dom har inte gartz.
 
En fråga bara.. VARFÖR??
 
Sämst!! Tänkter aldrig mer gå in dit itron om att dom har det jag söker i hårväg. För det slutar med att man får gå runt och glo utan resultat. Så, aldrig mer in dit.
 
Är väl ett UNDER att dom ialf. har Matrix.
 
Nej. Lyko. Det enda stället jag handlar på. Och som det ser ut nu, det ENDA!
 
Sen ville jag ju ha en bus... Mamma tycker jag är brun men va fasen, ville vara lite mer brun på midsommar juuue
 
Meeen.. dum som jag är, så förlitade jag mig på att coop skulle ha den bus som jag ville ha.
 
Icke.... alltså... mmm ... 
 
 
 
Meen jag fick ju med mig min favorit glass hem!
 
  
 
Heerrå!
 


Skriv:)

2013-10-24 // 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback