Sköllersta häng.

Ja, min sambo blev bara hemma en dag . Kom hem i onsdags kväll, typ klockan 21.
Och idag så blev det stress!
 
Vi mös ihop det i soffan imorse med kaffe och kladd kaka haha 
sen så blev det fart direkt. Göra ren i dammen och fixa dit den nya pumpen. Sen slänga ihop mat och jag ringde Mamma för och se om vi kunde spendera dagen där istället, eftersom det var toppen väder så tänkte vi att vi hellre hänger i sköllersta vid poolen ute hos mina föräldrar istället.
 
Och så blev det. Dock var ju Jonas redan stressad nog, men han körde dit oss. 
 
Så ja, det har vi gjort idag. Hängt vid poolen i sköllersta, och ätit god mat. Grillat.
 
 
Ja, och igår var det ju toppen väder också. Då var vi ute hos Jonas pappa och fru.
 
 
Så ja, Jonas är nu på jobbet och ska jobba natt. Bara 10 timmar kvar, ringde han nyss och berätta. Åh vad roligt. Inte ett dug avundsjuk.
 
Miranda stannade kvar i sköllersta, så det är bara jag och Linus och Tila hemma. Linus sover ju nu så jag ska väl njuta av ensamheten ......... ... .. .
 
Ja. Herrå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback