Lovley Wednesday .

Varit ute hos mina föräldrar idag och haft det gott i solen.

Miranda var den enda som bada... Bara +20 grader. Då hoppar jag inte i haha

Linus har trallat runt i gräset och sov så snällt sedan i vagnen så mamma fick glassa i solen med kaffe och mamma och lillebror. Var påväg att bli ilastad i poolen men Miranda protestera haha det tacka jag för :)

Älskling är påväg hem nu. Längtar som fan! För sen åker han och jobbar på fredag... That sucks.

Anywho. Miranda drog på kalas sen när vi kom hem. Hon hade ju handlat presenter igår till hennes kompis då som fyllde år idag. Så hon hann med och bada och lite kalas efteråt. Fast hon kom lite sent till kalaset.

Bra dag.

Men aj aj vad min hals gör ont :(

Linus som haft ögonfluss och hosta, börjar bli bättre nu. Så nu är det ju såklart min tur att bli sjuk.

Miranda har haft turen och sluppit blivit sjuk. Peppar peppar.
Och tila den grisen... Smaska i sig en hel choklad boll... Gris.

Nej. Ha det bra alla! Nu ska jag vänta in min Jonas. Herrå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback