Jag har världens gulligaste ungar!

Varit himla varmt idag!  
Miranda kom hem strax efter lunch och då satte vi igång med mys mat och häng ute i trädgården.
Mys med mina barn är det bästa.... ialf. när dom är snälla.
 
Meeen sen fick jag städ ryck och då fick alla vara med och städa. Snäll jag är va.
 
Möblera om lite i sovrummet också, jag kräks på det. Så himla litet! Det får ju inte plats sängen ens!!
Gaaah, jag vill ha större hem!!
 
Ialf. stort sovrum äähähä .
 
Mot kvällen så mös vi till det i soffan, åt yogurt med melon. Det är gott!!
 
 
När lilleman hade somnat så plockade jag och Miranda fram massa gotti och tittade på Transformers på kanal 4 . Haha nää det är inte jag som tvingade henne..... lite kanske. Men efter en halv timma så börja ju hon slockna så hon fortsatte med film inne i hennes rum och barnen i bullebyn.
 
Söta mina små barn.
 
Filmade dom förut i soffan där Linus busa med Miranda. Bet på tårna och näsa. Pussar och dregel överallt. Så himla söta.
 
Nej, Transformers är ju fortfarande på tvn så det ska jag glo klart på sen ska jag lägga mig. I värmen, Jonas tog ju med sig AC:n till husvagnen då jag ändå aldrig har den på.... fan... den hade jag velat haft nu. För fyy tusan vad varmt det är här inne!!!! 
 
Får nog ta en kall dusch innan.
 
Herrå!!!!
 
Lördags myyys! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback