Vårdkontakter.

Det här med "Mina vårdkontakter" som man nu kan vända sig till när man vill boka tid osv. på olika vårdcentraler. Och ja, det är ju bra. Om man fattar något. 
 
Jag har nu idag gett mig på skiten IGEN! Jag tror det är 5.e gången jag beställer hem ett lösenord till skiten. DUMT att bara skicka ut det till telefonen. Så mycket enklare än att behöva vänta på posten. Där försvinner ju hela grejjen med det från början... att dt ska gå snabbt och smidigt. Bra jobbat!
 
Men ja, jag vet att man kan gå via internet banken också, men orka göra de hela tiden. Men ja, för att det ska gå snabbt nu, eftersom jag vill boka om en tid hos tandläkaren, så fick jag väl installera och fixa skiten på datorn DÅ bara för det!! Och när jag väl loggas in, och ska hitta den där "Webbtidbok" som fan inte fanns någonstans.
 
Det enda jag kunde se var meddelanden och typ ... nåt annat skit som jag inte behövde just nu för att kunna kontakta och boka om tiden, va fan!! Åh jag blir så frustrerad på den där skiten varenda gång det dyker upp en tid och jag vill bara byta enkelt och smidigt ÄN att sitt och ringa och hamna i kö eller hamna i fel kö ...
 
jag, frustrerad!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback