Toppen humör!

Ja, det regnar ute och har gjort det hela morgonen. Men jag är faktiskt på toppen humör! 
Kan det vara för att jag fick toppen besök utav min bästa väninna igår kväll?
Eller för att jag fick sova till 09.15 idag? 
Min dagliga yoga?
Eller min underbara sambo som aldrig gör mig besviken (tillslut) ?
 
Haha, allt bra gör ju en bra dag. Så, allt såklart. 
 
 
Men ja, det är ju inte roligt med regn och grått väder. Det är så mörkt här inne att jag tillochmed har tänt en lampa här inne o vardagsrummet. Craaazy.
 
Blir ju mörkrädd.
 
Idag är det torsdag, och min kära sambo kommer inte hem idag. Han ska jobba imorgon, och kommer hem efter det. Suck. Meeen man får ju se det så att man får bra betalt för det också. Så stolt över att ha en sån hårt arbetande karl i mitt liv. 
 
Och det var mer igår som gjorde mig på bra humör (med tanke på at jag tidigare igår hade en piss dag)
Mina favorit serier har ju ALLA haft uppehåll i typ 2-3 veckor. Sååååå jobbigt!
Men, igår kom ett avsnitt med 90210 Woho!
OCH så fick jag se att min andra favvo serie (som går på mtv) Awkward. WOOHOOO!!! aah, att säsong 3 nu äntligen hade kommit!
Jag var så trött så jag tittade bara på 90210. Men ikväll, jääää då ska jag se på första och andra avsnittet utav awkward. Så bra serie.
 
Och idag kommer min allra älskade tv serie, The vampire diaries. thank god! Men det avsnittet ska jag se på söndag, när gubben har åkt.
 
aaaah, visst är han snygg!!!! 
Joseph Morgan... mmmmhmmm. 
 
och såklar ian somerhalder. Always the favorite.
Såå, ha en trevlig dag allihopa i detta regniga piss väder! Håll huvudet torrt.
And keep smiling.
Peeeace out!
Nu ska jag plugga lite körkorts teori...byye
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback